دیووونه خونه ی دیووونه ها
دیووونه خونه ی دیووونه ها
سلام بروبچ باحال..چطول مطولین؟؟؟دم همتون گرررممم،نظر مظر،انتقاد پنتقاد،خلاصه هر چیز میزی دارین خریداریم..هاها.(البت بجز شماره هاااا)
:-)

و

.

.

.

ولی عکساشون عجب عکسایی در میادا

من خودم عاشق عکاسیم هستم

دیگه فعلا حوصله ی زیاد حرف زدن ندارم

نــــــظــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر


نظرات شما عزیزان:

sepideh
ساعت14:04---11 آبان 1390
سلام. وبت جالبه. اگه مایل به تبادل لینکی خبرم کن
پاسخ:سیلام جیجررررررر،اره که موافقم:*لینکوندمت


Mehrshad
ساعت13:17---28 مهر 1390
سلام دوست من وبلاگ جالبي داري
من آپ کردم
خوشحال ميشم بياي و نظرتو بگي
موفق باشي
منتظر حضورت پر مهرت هستم...


سرخوش
ساعت23:04---26 مهر 1390
سلام عزیزم خوبی؟
اتفاقا همین امشب بهت سر زدم.نتمون یه کم مشکل داشت از دیروز مشکلش برطرف شداز این به بعد بیشتر بهت سر میزنم.این دوتا پست اخری که گذاشتی خیلی باحال بود بابا دمت گرم
بعدشم چرا الکی اعصابتو به خاطر این پسرا خرد میکنی؟ قربونت برم توکه خودت میدونی همشون بی جنبن استثنا هم ندارن
دیگه چه خبرا؟ درس میخونی یا نه؟


محمد :-)
ساعت23:04---26 مهر 1390
:-)

یه چیزایی گذاشتم.
پاسخ:فدای داش مملیم،اومدم عسیسممممم:*:*:*:*:*:*:*:*


فرشته
ساعت18:45---26 مهر 1390
سلام آجی گلی خوشحال شدم که نمیری همش دعا میکردم کامپیوتر اون بیجنبه آتیش بگیره تایادش بمونه دیگه آجی منو اذیت نکنه
پاسخ:ممنون از لطفت،دوس جونیییییییییی:*:*:*


cholman khan
ساعت16:53---26 مهر 1390
خب دیگه!حالا میخوان ما رو با این سرویس کنن!!!پاسخ:هاااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/:)

barobax_love
ساعت15:31---26 مهر 1390
slm

nemikham esmeto divoone seda konam fadat

to mehrabooni na divoone

man shirinam

mamnoon ke be webe ma sar mizani

tnx alot azizamپاسخ:اره اومدم وبت،فکر خوبی کردی اگه بشه چی میشهههههه:D


سمیه
ساعت14:48---26 مهر 1390
مرسی...لینک شدی...
پاسخ:تو هم.......


رحمان
ساعت23:16---25 مهر 1390
سلام عزیزم مرسی که سر زدی دیووونه.ها ها حالا چرا اسمتو دیوونه گذاشتی؟!
پاسخ:چون از تیمارستان فرار کردم:D


mina
ساعت22:02---25 مهر 1390
سلاااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااام عزيزم

نميدوني چقدر دلم برات تنگ شده بود ببخش من مسافرت بودم آجي گلم خووووووووبي؟ مرسي كه اومده بودي پيشم خيلي خوشحال شدم هاااااااااااااااااااا مرسي.راستي كي عصبانيت كرده عزيز؟ حتما حسوديش شده به آجيم.بازم بياي پيشم هااااااااااااا منتظرتمپاسخ:چه خوب برگشتی،میگفتی گاوی گوسفندی چیزی میکشتیم بابا:)


hossein
ساعت21:41---25 مهر 1390
آخه دیووووووووونه فرزاد فرزین کیلو چنده

این آهنگا فقط برا نمونس که کسی که میخواد بیاد برا آموزش یه چیزایی از من بدونه

خیلی وقته گذاشتم امروز پست ثابتش کردم

حالا بعدها آهنگای بترکون میذارم

ولی حیفه ادامه نمیدیا

اگه خواستی بیا آشنایی باهات حساب میکنم

آموزشای من در سطح جهانیه

چون 2تا استاد دانشگاه هم کمکم میکنن
پاسخ:کاش میتونستم اما....................


hossein
ساعت21:40---25 مهر 1390
آخه دیووووووووونه فرزاد فرزین کیلو چنده
این آهنگا فقط برا نمونس که کسی که میخواد بیاد برا آموزش یه چیزایی از من بدونه
خیلی وقته گذاشتم امروز پست ثابتش کردم
حالا بعدها آهنگای بترکون میذارم
ولی حیفه ادامه نمیدیا
اگه خواستی بیا آشنایی باهات حساب میکنم
آموزشای من در سطح جهانیه
چون 2تا استاد دانشگاه هم کمکم میکنن


hossein
ساعت21:38---25 مهر 1390
آخه دیووووووووونه فرزاد فرزین کیلو چنده
این آهنگا فقط برا نمونس که کسی که میخواد بیاد برا آموزش یه چیزایی از من بدونه
خیلی وقته گذاشتم امروز پست ثابتش کردم
حالا بعدها آهنگای بترکون میذارم
ولی حیفه ادامه نمیدیا
اگه خواستی بیا آشنایی باهات حساب میکنم
آموزشای من در سطح جهانیه
چون 2تا استاد دانشگاه هم کمکم میکنن


hossein
ساعت21:36---25 مهر 1390
آخه دیووووووووونه فرزاد فرزین کیلو چنده
این آهنگا فقط برا نمونس که کسی که میخواد بیاد برا آموزش یه چیزایی از من بدونه
خیلی وقته گذاشتم امروز پست ثابتش کردم
حالا بعدها آهنگای بترکون میذارم
ولی حیفه ادامه نمیدیا
اگه خواستی بیا آشنایی باهات حساب میکنم
آموزشای من در سطح جهانیه
چون 2تا استاد دانشگاه هم کمکم میکنن


hossein
ساعت21:34---25 مهر 1390
آخه دیووووووووونه فرزاد فرزین کیلو چنده
این آهنگا فقط برا نمونس که کسی که میخواد بیاد برا آموزش یه چیزایی از من بدونه
خیلی وقته گذاشتم امروز پست ثابتش کردم
حالا بعدها آهنگای بترکون میذارم
ولی حیفه ادامه نمیدیا
اگه خواستی بیا آشنایی باهات حساب میکنم
آموزشای من در سطح جهانیه
چون 2تا استاد دانشگاه هم کمکم میکنن


محمد
ساعت21:11---25 مهر 1390
نوشتم ش نوشتم ش

بدو بیا که برای تو نوشتمش

هورااااااااااااااااااااااااا اااا پاسخ:دمت داغ داغ داغغغغغغغغ:*


مرضیه
ساعت19:33---25 مهر 1390
هوووووووووووووراااااااااااا@} ;-یوووووووووهوووووووووووو و
خوشحالم واسه اینکه برگشتی به کنارم خوشحاااااااااااااااااالم@} ;-
قربون آبجیه قشنگم برم
مرسییییییییی که دوباره برگشتی آجی
راستی فقط اول اسم اون کسی که ناراحتت کرده رو بگو تا برم دخلشو بیارم

به فدای تو خواهر بووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووس
راستی عکسا توپه توپ بود دمت جیلز


mohammad
ساعت19:09---25 مهر 1390
salam vaghean ghashang bod makhsosan on japoniye rasti vase chi mikhasti beri ye vaght nariha bedon to loxblog aslan maenayi nadre khahesh mikonam hichvaght naro
پاسخ:واااااااقعااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا دم همتون داغ داغ داغ:*:*:*:*:*


محمد
ساعت17:30---25 مهر 1390
هه هه هه ...

اون یارو ژاپنی یه خوب شد خشتکش پاره نشده انقدر به خودش فشار اورده!

یکم کم تر به خودتون بشار بیارین آقایون عکاس ! شما اگه با این فشاری که به خودتون میارین قورمه سبزی هم بخورین یه وقت خدایی نا کرده تلنگ تون در می ره!!!

ها ها ها...

ببخشید بی ادبی کردم ولی جاش بود.
پاسخ:چاکریممممممم داش محمد:*


cholman khan
ساعت16:59---25 مهر 1390
ببین دیوووووونه!من نبودما!به جون تو من نبودم!حالا گریه نکن!گریه نکن!بعدم درس باید بخونی دیگه!نخونی چی کار کنی!!!؟؟؟آخه جدا

سمیه
ساعت15:56---25 مهر 1390
وب خوشگلی داری...اگه دوست داشتی بلینکمت خبر بده
پاسخ:من که مشکلی ندارم:B


امیرحسین
ساعت15:45---25 مهر 1390
سلام اجییییییی دیوونه
چه خبره اینجا؟چی شده؟ کی بیجنبه بازی دراورده ؟

جوابای اب قبلیت قشنگ بود واقعا ما چه بچه های خوبی داریما.نه؟
بای


hossein
ساعت15:12---25 مهر 1390
سلام آجی دیووووووووووونه
خوشحالم که برگشتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:, ] [ 13:7 ] [ دخمل دیوووووووونه ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبمون

به وبلاگ ماخوش اومدین،،،همین دیگه... راستی قربون دستتون تو این نظرسنجیه شرکت کنیدددد بازم ایطرفا بیاین بامراماااا
اینام دوس جونیای بامرام
پيوندهای روزانه
بقیه ی چیزاااا

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 517
بازدید کل : 209101
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 1121
تعداد آنلاین : 1

MANSOURMP3

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران